dekorativt

Vi har ledig kapasitet!

Vil di klasse komme på leirskule på Bjørnsund? Vi har noko ledig kapasitet framover!

På Bjørnsund vil elevane få ei unik erfaring med livet ved havet. Undervisninga er retta mot kystkultur og foregår i eit autentisk og ekte miljø med tjæra trebåtar, gamle bryggjer og ramsalt hav.

Elevane vil lære seg å ro og fiske, sette krabbeteiner og ta seg av fangsten sjølv. Vi tar storbåten på havfisketur og er nede i fjæra for å leite etter smådyr. Vi høyrer historier om livet i fiskeværet før det vart avfolka, og kanskje blir det tid til å hoppe i havet også! Vi er ute i ver og vind, og elevane får kjenne på ulike utfordringar, og ikkje minst gleden ved å meistre. Både elevar og lærarar vil reise herfrå med minner for livet!

Vil du vite meir? Ta da gjerne kontakt med rektor Sigurd!

Kontakt:
Sigurd Pedersen