Ukesrapport uke 24

Da var sesonges siste leirskoleuke over, og denne uka er det Dovre, Dombås, Angvik, Batnfjord og Sjøholt skoler som har vært på Bjørnsund! Vi tror de har hatt det veldig fint, det ser i alle fall slik ut på bildene! Uka har vært preget av (stort sett) fint vær, glade elever og godt fiske – en gruppe fikk 11 stykk på havfisketuren! Onsdag var været helt upåklagelig og elevene var ute til langt på kveld og rodde, padlet kajakk og badet. Værmeldingen for torsdag var ikke den beste, så da var det bare å nyte mens vi kunne! Torsdag var vi i fjæra og på fyret, og under Buamarit-fortellingen begynte det å blåse opp. Nå blåser det friske 21 m/s, og elevene holder på å gjøre seg klare for en humpete tur tilbake til fastlandet.

Vi takker for besøket og håper elevene har kost seg minst like mye som vi har!